ای گل زیبای حسین، علی علی

مرهم دردای حسین، علی علی

نغمه ی لب های حسین علی علی 

تو امیر دل هایی، تو امام سجادی

تو امیر دریایی، عاشقی یادم دادی

تو به من گفتی خدا دوسم داره

برا عاشق ابر رحمت می باره

هر کی با فاطمه یا علی میگه

روز محشر دیگه ماتم نداره

اسم زیبات علی، علی علی

قد و بالات علی، علی علی

دین و دنیات علی، علی، علی

علی علی

من که وجودم علی، علی، علی

بود و نبودم علی، علی، علی

من که وجودم علی،علی، علی

بود ونبودم علی، علی، علی

ذکر سجودم علی، علی، علی

علی، علی

آسمونا دیدن تا، روی خاکت افتادن

من حلاک اربب و، سینه چاک سجادم

هر کی معبود وعبادت می کنه

انگاری تو رو زیارت می کنه

دیگه هیچ چی جز خدا نمی بینه

دل هر کی به تو عادت می کنه

تو دلا زمزمه ای، علی علی

نوه ی فاطمه ای، علی علی

تو امید همه ای، علی علی

تو به من گفتی خدا دوسم داره

برا عاشق ابر رحمت می باره

هر کی با فاطمه یا علی میگه

روز محشر دیگه ماتم نداره

اسم زیبات علی، علی علی

قد و بالات علی، علی علی

دین و دنیات علی، علی، علی

تموم دنیا یه طرف، علی علی

عشق تو آقای طرف، علی علی

ای نوه ی شاه نجف، علی علی

علی علی

با همین دل تا محشر

دل به عشقت می بازیم

با همین دستا یک روز

گنبدت رو می سازیم

یه روزی میاد فدای تو می شیم

راهی کرب و بلای تو می شیم

یه روزی از حرم ام بنبن

وارد صحن و سرای تو می شیم

وجناتت علی، علی علی

سکناتت علی، علی علی

توصفاتت علی ، علی علی

اسم زیبات علی، علی علی

قد و بالات علی، علی علی

دین و دنیات علی، علی، علی

آسمونا دیدن تا، روی خاکت افتادن

من حلاک ارباب و ، سینه چاک سجادم

هر کی معبود وعبادت می کنه

انگاری تو رو زیارت می کنه

دیگه هیچ چی جز خدا نمی بینه

دل هر کی به تو عادت می کنه

تو دلا زمزمه ای، علی علی

نوه ی فاطمه ای، علی علی

تو امید همه ای، همه ای، همه ای

تو امید همه ای، همه ای، همه ای

اسم زیبات علی، علی علی

قد و بالات علی، علی علی

دین و دنیات علی، علی، علی

تو امام سجادی، تو امیر دل هایی

تو امام سجادی، تو امیر دریایی

عاشقی یادم دادی

اسم زیبات علی، علی علی

قد و بالات علی، علی علی

دین و دنیات علی، علی، علی